BB kremas riebiai odai: kokį išsirinkti?

Standartinis

BB kremas riebiai odai

Bendrai apie geriausius BB kremus rašiau ir ankstesniame įraše, bet dabar noriu parašyti, koks tinkamiausias BB kremas riebiai odai. Kodėl pastaruoju metu taip susidomėjau šiais kremais? Nes jokie kiti makiažo triukai nėra tokie paprasti, o rezultatas toks pribloškiančiai geras. Man visų mėgstamiausias BB kremas riebiai odai yra „Garnier 5-In-1 Skin Perfector“. Šis BB kremas yra be aliejų ir turi perlito – vulkaninės kilmės mineralo, kuris puikiai sugeria aliejaus perteklių nuo odos. Sudėtyje esanti salicilo rūgštis padeda išvengti aknės ir lygina odą. „Garnier“ BB kremo atspalvis puikiai maskuoja netobulumus ir šiek tiek saugo nuo saulės (SPF 20). Ne paskutinėje vietoje yra tai, kad „Garnier 5-In-1 Skin Perfector“ tekainuoja maždaug 13 eurų, o pasinaudojus akcija kremą galima įsigyti dar pigiau. Antras puikus, bet brangesnis variantas yra „Urban Decay NAKED Skin One & Done Hybrid Complexion Perfector“. Tai puikus atspalvį suteikiantis drėkiklis su SPF 20. Produkte nėra aliejų, riebinančių odą, tačiau yra odą gydančių peptidų ir vitaminų. Jis padeda išlaikyti švytinčią odą, suteikia gražų atspalvį ir lygią tekstūrą visai dienai. Kremas gerai įsigeria ir mažina poras, todėl už jį verta pakloti 34 eurus („Sephora“).

Reklama

Geriausi BB kremai ir jų kainos

Standartinis

BB kremai netrukus po jų atsiradimo tapo tiesiog privaloma priemone kiekviename kosmetikos krepšelyje. Jei dar nežinote, ką reiškia šios raidės, apie tai galite pasiskaityti nuorodoje. O aš noriu apžvelgti, kokie geriausi BB kremai yra aptinkami parduotuvėse šiais metais. Pirmąją vietą užima daugeliui jau pažįstamas produktas iš ‘Maybelline New York: Dream Fresh BB Sunscreen SPF 30’. Šis BB kremas ne tik puikiai drėkina, bet ir kainuoja mažiau nei 10 eurų. Nors tėra 5 skirtingi atspalviai, šis kremas stebėtinai gerai sugeba prisitaikyti prie odos tono. Antrasis produktas, be kurio neįsivaizduojami geriausi BB kremai yra ‘Dr. Brandt Signature Flexitone BB Cream Broad Spectrum SPF 30’. Šis kremas gaminamas tik vieno atspalvio, bet turi magiškų dalelių, kurios prisitaiko prie odos atspalvio. Kremas puikiai drėkina odą ir jos neriebina. Vienintelis niuansas – kiekvieną kartą prieš naudojant buteliuką reikia gerai sukratyti, nes jo turinys linkęs šiek tiek išsisluoksniuoti. Parduotuvėse šis produktas kainuoja apie 40 eurų. Trečiuoju geriausiu tituluočiau ‘Bobbi Brown BB Cream Broad Spectrum SPF 35’, kuris suteikia sveiko blizgumo, maskuoja raudonį, saugo nuo raukšlių ir oda atrodo itin natūraliai. Šios priemonės kaina 45 eurai.

geriausi-bb-kremai

Kosmetika MARY KAY: daug kenksimingos chemijos

Standartinis

Kosmetika MARY KAY

kosmetika MARY KAY į Lietuvą atėjo padedami platintojų. Visų pirma, kas yra platintojas? Tai yra žmogus, kuris, nekurdamas savo verslo stengiasi parduoti kokios nors firmos gaminius ir užsidirbti pragyvenimui. Tai nebūtinai yra kosmetikos žinovas, kosmetologas, dermatologas ar pan. Tai tiesiog pardavėjas, kuris uždirba iš prekių perpardavimo. Iš kur aš taip viską žinau? Mano mama buvo kosmetika MARY KAY atstovė ir mūsų namai buvo tarsi kosmetika MARY KAY būstinė, aplink buvo daugybė šios firmos produktų, todėl daugelį aš išbandžiau. Arba nebandžiau. Nes joje per daug kenksmingos chemijos. Prisipažinkim, nedaugelis gerai išmano chemiją ir dar mažiau iš mūsų skaito etiketes. Skaitote etiketes? Turbūt ne MARY KAY! Tai ko gero vienintelė (bent man žinoma) firma, kuri taip kruopščiai slepia savo produktų sudėtį. Jei turite ‘dramblio odą’, galite drąsiai naudoti bet ką, tame tarpe ir MARY KAY, bet jei nors truputį rūpinatės savo sveikata ir oda, prie pirkdami produktą pagalvokite du kartus. Kadangi rasti produktų sudėtį yra kone neįmanoma, aš rekomenduoju tiesiog nepirkti MARY KAY produkcijos. Mes turime pasirinkimą ir šelpti platintojus nėra mūsų darbas.

Essence kosmetika: ‘ESSENCE Lash Princess’ blakstienų tušas

Standartinis

Essence kosmetika, tušas

Essence kosmetika pirmiausia visiems patinka dėl savo mažos kainos. Žinoma, dėl šios priežasties ir aš dažnai pažiūriu, ką naujo siūlo Essence kosmetika. Tušą ‘Essence Lash Princess‘ man atidavė. Deja, man šis tušas irgi nepaliko gero įspūdžio. Visų pirma nepatiko pakuotė, ji atrodo tiesiog vaikiška, jokio subtilumo ar prabangos. Žinoma, gal ir negalima reikalauti prabangos iš tiek kainuojančio tušo, bet man tokį tušą gėda turėti savo kosmetinėje. Tušo šepetėlis yra, pasak gamintojų, kobros formos. Nepasakyčiau, kad ši forma yra patogesnė už įprastas, bet ji nėra ir nepatogi, o atrodo visai dailiai. Pats tušas mane nuvylė. Jei blakstienas dažai vos vos, tuomet viskas gerai, bet jei nori užtepti kelis sluoksnius, tušas iškart puola gumuliuotis, sunkiai skirstosi ir trupa, jį gražiai užtepti prireikia daug jėgų ir kantrybės. Be to, jis labai greitai apdžiūvo buteliuke tad realiai aš jį panaudojau mažiau nei mėnesį. Jei atvirai, net už tokią pačią kainą galima rasti daug geresnių produktų, o aš šį tušą vertinu smarkiai neigiamai. Gal kam nors atiduoti?

Kaip išsirinkti tinkamą rankinę?

Standartinis
Ką rinktis žemo ūgio moterims?
Neaukštoms dailiosios lyties atstovėms netinka didelės rankinės. Joms derėtų vengti pernelyg talpių, masyviomis detalėmis puoštų rankinių, nes vizualiai gali atrodyti dar žemesnės negu iš tikrųjų yra.
Žemo ūgio stambioms patariama rinktis nedideles rankines kiek ilgesnėmis siauromis rankenomis, vakarui – voko formos kietos odos delninukes. Šios figūros dailiosios lyties atstovėms visiškai netiks didelės beformės rankinės, brezentiniai krepšiai, laisvalaikiui skirtos kuprinės ir pan. Jeigu moters probleminė vieta – pilvas, tiks rankinė, laikoma ties liemeniu, tuomet jis atrodys lieknesnis.
Žemo ūgio smulkioms tiks kiek didesnės rankinės, tačiau reikėtų vengti krepšių su ilga rankena, nešiojamų per petį. Geriausias pasirinkimas – vidutinio dydžio griežtesnio stiliaus rankinė, kuri suteiks šiek tiek solidumo.
Ką rinktis aukštaūgėms?
Pagrindinė tinkamos rankinės paslaptis – rankenos ilgis. Ji negali būti per trumpa, nes moters rankos ir kojos atrodys neproporcingai ilgos. Geriausia rinktis vidutinio dydžio arba didelę rankinę ilgesne rankena. Aukštoms dailiosios lyties atstovėms visiškai netinka miniatiūrinės rankinės, todėl netgi vakarui patariama rinktis kuo didesnę delninukę.
Aukštoms ir stambioms tiks vienos arba dviejų spalvų griežtų formų didelė rankinė, neperkrauta įvairių detalių ar papuošimų. Aukštoms ir lieknoms gražiausiai atrodys beformė arba apvalėjanti rankinė. Ji turėtų būti minkštos odos arba iš brezento. Rankinė gali būti puošta masyviais aksesuarais, išskirtinėmis detalėmis ir pan.

rankinės dydis

15 japonų patarimų kaip gyventi 100 metų (II)

Standartinis

11. Atraskite naujų įspūdžių šaltinius.

„Esu sveikas, kol man įdomu“ – tai Japonijos ilgaamžių šūkis. Susiraskite pomėgį, nesėdėkite nuo ryto iki vakaro prie televizoriaus.

12. „Ne – baltai duonai!“ 

Japonai apskritai nevalgo baltos duonos. Jeigu negalite be jos apsieiti, sumažinkite jos riekelių skaičių.

13. Dažniau iškylaukite gamtoje.

Jei neturite galimybės išvykti į užmiestį ar sodybą, pasistenkite namuose laikykite žydinčių vazoninių gėlių. Augalai mažina nervinę įtampą ir gerina širdies darbą.

14. Pratinkite organizmą prie šalčio.

Šaltis leidžia ląstelėms ilgiau išlikti jaunoms. Kartą per savaitę maudykitės po kontrastiniu dušu ir miegokite vėsiame kambaryje (ne daugiau 18 laipsnių).

15. Per dieną išgerkite 3–4 puodelius žaliosios arbatos.

Žalioji arbata – japonų ilgaamžiškumo eliksyras. Žalioji arbata apsaugo organizmą nuo blogos ekologijos ir mažina riziką susirgti vėžiu. Žalioji arbata nepraranda savo gydomųjų savybių, geriama be cukraus.

16. Daugiau judėkite!

Stenkitės kasdien 20–30 minučių praleisti gryname ore. Rytais 10–15 minučių darykite mankštą. Fizinis krūvis suteikia organizmui gyvybinės energijos.

17. Nesigydykite patys!

Japonų vaistinėse net aspirinas neparduodamas be gydytojo recepto. Vartokite tik mediko paskirtus vaistus.

18. Mažiau keptų patiekalų!

Tokį maistą japonai laiko pavojingu sveikatai, nes jame apstu kenksmingo cholesterolio ir kancerogeninių medžiagų. Pasistenkite atsisakyti tokiu būdu pagamintų patiekalų ar bent jau lepinkite savo gomurį keptomis bulvytėmis ar mėsa ne dažniau nei kartą per savaitę.

19. Duokite darbo galvos smegenims.

Spręskite kryžiažodžius, skaičiuokite grąžą parduotuvėje. Tuomet ir būdami brandaus amžiaus išsaugosite „žvalų“ protą ir gerą savijautą.

20. Neapkalbinėkite.

Priešiškas aplinkinių kaulelių narstymas vagia gyvybinę energiją, – tokios nuostatos laikosi Okinavos gyventojai. Apie kitus atsiliepkite gerai arba tylėkite.

21. Ant pusryčių stalo – vandenyje virta košė.

Kruopos (grikių, avižų, manų) turi mineralų, būtinų mūsų ląstelėms. Suprantama, kad pastarosios, gaudamos visavertį maistą, jos ilgiau išsaugo organizmo jaunystę.

22. Bendraukite!

Kaip bebūtumėte užimti, raskite laiko artimiems žmonėms. Draugiški pasisėdėjimai normalizuoja kraujo spaudimą ir stiprina apsaugines organizmo jėgas.

23. Mažiau raudonos mėsos!

Pastaroji šalina iš organizmo geležį, o dėl jos trūkumo organizmas greičiau sensta. Jautieną, avieną ir kiaulieną pakeiskite žuvimi ir vištienos krūtinėlėmis.

24. Valgykite vietos vaisius.

Iš obuolių ir kriaušių, išaugintų jūsų regione, organizmas įsisavina 80 procentų vitaminų, o iš kitų (ypač egzotinių) kraštų  – tik 30 procentų.

25. Plaukite rankas 6–8 kartus per dieną.

Tai „išvaduos“ jus nuo bakterijų ir mikrobų, sukeliančių  įvairias ligas. Rizika susirgti bus mažesnė, o imunitetas – stipresnis.

okinawa

10 japonų patarimų kaip gyventi 100 metų (I dalis)

Standartinis

Okinavos gyventojai – ilgaamžiškumo rekordininkai.  Paskaičiuota, kad šios Japonijos salos žmonės penkis kartus rečiau nei europiečiai kenčia nuo infarkto, insulto ir vėžio. Kur slypi to paslaptis?

Pasak gydytojų, Okinavos gyventojai pasižymi išskirtiniu,  savitu požiūriu į gyvenimą bei mitybos sistemą. Štai veiksmai, kurie prailgina gyvenimą ir jaunystę:

1. Venkite skubos.

Nesistenkite nuversti kalnų. Kažko nespėjate? Nieko baisaus, nedarykite nieko paskubomis. Juk dėl skubėjimo patiriamas nuolatinis stresas pirma laiko susendina organizmą. Daugiau skaitykite čia.

2. Apribokite cukraus vartojimą:

Leiskite sau pasilepinti ne daugiau kaip 1 arbatiniu šaukšteliu per dieną. Dėl cukraus pertekliaus organizmas greičiau susidėvi.

3. Suvalgykite per dieną 500–600 g šviežių daržovių.

Gaminkite kopūstų, burokėlių, morkų, ropių salotas – su aliejumi, bet ne su majonezu.

4. 2–3 kartus per mėnesį lankykitės pirtyje.

Karštas vanduo ir garai Tekančios Saulės šalyje laikomi pagrindiniais senatvės priešais.

5. 3–4 kartus per savaitę valgykite troškintą maistą.

Tokiu būdu pagaminti patiekalai – jaunystės šaltinis, nes juose išlieka daugiausia visų organizmui reikalingų vitaminų ir mineralų.

6. Įtraukite į savo valgiaraštį jūros kopūstus.

Sveikatai palaikyti ir gerinti per savaitę būtina suvalgyti 500 g jūros kopūstų. Jie šalina iš organizmo kenksmingas medžiagas, kurios „vagia“ jaunystę.

7. Kruopščiai kramtykite maistą. Okinavos gyventojas

Tokiu būdu palengvinsite darbą virškinimo organų darbą, nes dėl pastarųjų perkrovimo taip pat greičiau susidėvi organizmas.

8. Atsisakykite įpročio gulėti ant sofos.

Horizontali padėtis rekomenduotina  tik 8–9 valandas per parą, tvirtina japonų gydytojai. Gulint ilgiau, pažeidžiama kraujo apytaka ir atsiranda sveikatos problemų.

9. 2–3 kartus per savaitę virkite žuvienę.

Populiariausias patiekalas ant japonų stalo – žuvies sultinys. Nieko nuostabaus, juk jis turtingas medžiagų, kurios prailgina jaunystę.

10. Įsigykite vandens filtrus.  Japonai nevirina vandens,  kad „neužmuštų“ jo naudingųjų savybių. Gerkite nevirintą, bet gerai išvalytą vandenį.